Konkurs PLAY na najlepszego menedżera HR

red.
13.12.2012 , aktualizacja: 13.12.2012 15:24
A A A
Play Top HR Manager to konkurs na najlepszego polskiego HR-owca. Chcemy wyłonić kreatywne twarze polskiego HR, pokazać nowoczesne oblicza zarządzania zasobami ludzkimi oraz przyczynić się do integracji i wzajemnego wsparcia wśród pracowników działów personalnych.
Konkurs skierowany jest do menedżerów działów personalnych, HR biznes partnerów i pasjonatów HR-u. Jego celem nie jest uhonorowanie największych autorytetów w branży ani poddawanie ich kolejnym ocenom. Konkurs Play Top HR Manager ma uczyć, wspierać i rozwijać ludzi w branży. Jest areną, na której prężni i kreatywni HR-owcy mogą zaprezentować swoje wizje, jak w nowoczesny sposób zarządzać zasobami ludzkimi, jak radzić sobie z problemami pojawiającymi się w organizacjach oraz w jaki sposób odpowiadać na oczekiwania stawiane w dzisiejszych czasach działom personalnym. W konkursie Play Top HR Manager liczą się zainteresowania, pasje związane z HR, plany rozwoju kariery zawodowej w obszarze personalnym oraz pomysły na nowoczesne zarządzanie zasobami ludzkimi.

W V edycji konkursu jury konkursu po raz pierwszy przyzna nagrodę w dwóch kategoriach: Top HR Manager oraz Top HR Manager Junior. Najlepszy HR-owiec spośród kilkuset uczestników rywalizacji zdobędzie nagrodę główną - samochód osobowy. Wcześniej jednak musi rozwiązać konkursowe testy, wziąć udział w strategicznej grze on-line i warsztatach z zakresu zarządzania projektem, poddać się Assessment Center i spotkać z jury.

Przyłącz się do gry już dziś!

Jak zostać Play Top HR managerem

Pierwszy i najważniejszy krok to podjęcie decyzji o udziale w konkursie i rejestracja na stronie www.tophrmanager.pl.

I etap konkursu - zmagania testowe - rozpocznie się 14 listopada 2012r. i trwać będzie do 14 lutego 2012 r. r. Do rozwiązania są trzy testy z losowo wybranymi pytaniami z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i prawa pracy. Każdy składa się z 50 pytań jednokrotnego wyboru. Na rozwiązanie tekstu jest 30 minut i można do niego podejść tylko raz. Za każdą prawidłową odpowiedź gracz otrzyma 1 pkt, jednak za udzielenie błędnej odpowiedzi otrzyma punkt ujemny. Brak odpowiedzi na pytanie to 0 pkt.

Testy będą dostępne od 14 listopada 2012 r. r. (pierwszy), 14 grudnia 2012 r. (drugi) i 14 stycznia lutego 2013 r. (trzeci). Warunkiem otrzymania dostępu do kolejnego jest zdobycie minimum 20 z 50 pkt możliwych do uzyskania w poprzednim. Przykładowo: po rozwiązaniu 20 grudnia testu nr 1 i zdobyciu min. 20 pkt uczestnik konkursu otrzyma dostęp do testu nr 2 (będzie mógł go jednak rozwiązać najwcześniej 14 grudnia 2012 r.). Jeśli z rozwiązania testu nr 2 gracz zdobędzie min. 20 pkt, otrzyma dostęp do testu nr 3 (będzie mógł go jednak rozwiązać najwcześniej 14 stycznia 2013 r.). Test nr 1 będzie dostępny do 13 grudnia 2012 r., test nr 2 - do 13 stycznia, a test nr 3 - do 14 lutego 2013 r.

Do II etapu rywalizacji przejdzie 150 uczestników, którzy zdobędą największą liczbę punktów w jednym z trzech testów (rozwiązując wszystkie, uczestnik zwiększa swoje szanse na uzyskanie dobrego wyniku, ponieważ liczył się będzie najlepszy rezultat, jaki uzyska gracz). Oznacza to, że większe szanse na przejście do II etapu mają uczestnicy, którzy rozwiążą trzy testy.

Dołączając do konkursu Play Top HR Manager w styczniu 2013 r. i rozwiązując jeden test, także można przejść do kolejnej rundy rywalizacji. Warunkiem jest jednak uzyskanie jednego ze 150 najlepszych wyników.

Drugi etap konkursu trwać będzie od 20 lutego do 6 marca 2013 r. To gra on-line symulująca zarządzanie zmianą w procesach restrukturyzacji przedsiębiorstw. Każdy uczestnik będzie mógł wykazać, czy i jak jest dobrym partnerem dla zarządu organizacji w optymalizacji zatrudnienia. Gra dostępna będzie dwa tygodnie, ale każdy uczestnik może przystąpić do niej tylko raz. Na udział w tym etapie rywalizacji należy zarezerwować półtorej godziny w trybie ciągłym. Podpowiedzi, jak poradzić sobie w poszczególnych etapach konkursu, należy szukać na łamach miesięcznika "Personel Plus".

36 najlepszych uczestników, którzy zdobędą największą liczbę punktów z testu i gry on-line, weźmie udział w warsztatach z zakresu zarządzania projektem HR w sytuacji kryzysowej. Gra w sześciu sześcioosobowych losowo wybranych zespołach odbędzie się 20 marca 2013 r. w Warszawie z udziałem jurorów. Do trzeciego etapu konkursu - ścisłego finału Play Top HR Manager - zakwalifikuje się 20 osób, które w rywalizacji indywidualnej i zespołowej (członkowie najlepszych zespołów zapiszą na swoim koncie kolejne punkty) zdobędą w sumie największą liczbę punktów.

Finał konkursu Play Top HR Manager składa się z dwóch etapów: assessment center 11 kwietnia 2013 roku oraz rozmowy z jury konkursu z finałową 10 osób (19 kwietnia 2013 roku)które wyłoni zwycięzców. Gala finałowa i wręczenie nagród odbędzie się po obradach jury 19 kwietnia 2013 r. w Warszawie.



Skomentuj:
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Wydarzenia rynku pracy