Employer branding ma znaczenie

informacja prasowa
18.08.2015 , aktualizacja: 28.08.2015 16:35
A A A
Zapisz się na III edycję studiów podyplomowych na AGH w Krakowie
Do 1 września 2015 r. trwa rekrutacja na III edycję rocznych Studiów Podyplomowych Employer Branding, które Wydział Humanistyczny Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie realizuje we współpracy z polskimi praktykami biznesu.

Studia Podyplomowe Employer Branding odpowiadają na aktualne potrzeby rynku pracy, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom firm i działów HR, PR i marketingu oraz słyną z niepowtarzalnej atmosfery. AGH jest pierwszą uczelnią w Polsce, której udało się zrealizować projekt edukacyjny, który tak kompleksowo i praktycznie obejmuje zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem marką pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji. To będzie już trzecia edycja tych studiów.

Celem organizatorów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania marką pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.

W trakcie 198 godzin zajęć jest realizowanych 28 przedmiotów prowadzonych przez 25 wykładowców w 4 głównych blokach tematycznych. Aż 25 przedmiotów to warsztaty i konwersatoria prowadzone przez praktyków biznesu - przedstawicieli firm konsultingowych, agencji employer brandingowych, rekrutacyjnych, marketingowych oraz kadry menadżerskiej przedsiębiorstw realizujących programy z zakresu zarządzania marką pracodawcy.

Słuchacze III edycji dowiedzą się m.in., jak stworzyć przyjazne miejsce pracy i budować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, jak właściwie rekrutować pracowników, jak się z nimi skutecznie komunikować oraz jak zwiększać ich zaangażowanie i motywację w pracy. Mogą się oni spodziewać także zajęć z architektem wnętrz, warsztatów z opracowywania kampanii rekrutacyjnych i wizerunkowych, projektowania użytecznych stron kariery, organizowania wydarzeń firmowych, realizowania filmów korporacyjnych oraz wykorzystania serwisów społecznościowych, narzędzi mobilnych oraz grywalizacji w rekrutacji.

Studia zostały przygotowane we współpracy merytorycznej m.in. z: BardzoHR Employee & Employer Branding, CandidateExperience.pl, FaceADDICTED, jestem.mobi. Wśród wykładowców znajdują się m.in.: Katarzyna Sowińska, Renata Wiśniewska, Monika Mikowska, Anka Robotycka, Barbara Stawarz, Jarosław Królewski, Katarzyna Młynarczyk, Daria Siwka, Zyta Machnicka i Urszula Płosarek.

Pierwszy zjazd w semestrze zimowym odbędzie się 03-04.10.2015 r.

W gronie partnerów medialnych jest GazetaPraca.pl.

Więcej informacji o rekrutacji na Studia Podyplomowe Employer Branding:

www.employerbranding.edu.pl