Social media niedoceniane w polskich firmach

Marta Kowalówka, Sedlak & Sedlak
21.08.2015 , aktualizacja: 25.08.2015 12:50
A A A
Goldenline

Goldenline (Fot.)

Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej.
Odsetek polskich firm, które korzystają z social media wyniósł w 2014 roku 21,7 proc. W Rumunii było to o jeden punkt procentowy mniej. Najniższy odsetek dotyczył Łotwy (18,8 proc.).

Firmy wykorzystujące media społecznościowe najczęściej można natomiast spotkać w Irlandii, na Islandii oraz Malcie (w państwach tych odsetek przekracza 60 proc.



Weź udział w Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń i porównaj swoje zarobki z innymi.



Zobacz także