Kongres Best of Online Marketing. 10-11 października 2018, Warszawa

mat. prasowe
13.09.2018 13:55
A A A
mat. prasowe

mat. prasowe

Najważniejsze wydarzenie w branży marketingowej tej jesieni, na którym nie może Cię zabraknąć!

Specjalna edycja cieszącego się ogromną popularnością Kongresu Online Marketing w warszawskim Multikinie Złote Tarasy!

Tym razem wydarzenie potrwa, aż dwa dni.

Kongres Best of Online Marketing to niepowtarzalna okazja na spotkanie z najwybitniejszymi osobowościami branży online marketingu. Merytoryczna uczta dla marketerów z konkretnym w 100% merytorycznym  programem.

10 października wystąpi 21 najlepiej ocenianych prelegentów z poprzednich edycji m.in. Paweł Tkaczyk, Julia Izmałkowa, Artur Jabłoński, Karol Dziedzic, Franciszek Georgiew, Marcin Maj i Barbara Stawarz - Garcia.

Stawiamy na wiedzę i praktykę, dlatego drugiego dnia Kongresu uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się między ścieżkami warsztatowymi podczas sześciu paneli bez konieczności wcześniejszych zapisów.

Dodatkowo zapraszamy na wieczorną imprezę w HardRock Cafe. Afterparty będzie pełne niespodzianek, a całość odbędzie się w klimacie Rock&Roll!

Skrócony program wydarzenia:

DZIEŃ 1

Scenariusze strategii promocji i reklamy online na 2019 rok – jak skutecznie wpłynąć na decyzje zakupowe klienta? - Marcin Maj

Dlaczego ludzie tak naprawdę unikają reklam online i jak odzyskać ich uwagę i zaufanie? - Julia Izmałkowa

Jak stworzyć wzorcowy plan działań marketingowych? Wytyczne na 2019 rok.- Artur Maciorowski

Jak skutecznie sprzedawać w mediach społecznościowych w sektorze B2B i B2C? Social selling krok po kroku.- Artur Jabłoński

Jak w pełni wykorzystać automatyzację marketingu do zwiększenia sprzedaży (w podziale na MŚP i duże firmy)? - Łukasz Kosuniak

Jak krok po kroku zbudować silną markę w internecie? Skuteczne praktyki i rekomendacje dla marketerów i właścicieli firm. - Paweł Tkaczyk

Jak krok po kroku samodzielnie planować i prowadzić kampanie content marketingowe – od pomysłu do realizacji? - Barbara Stawarz-Garcia

W jaki sposób zaprojektować stronę internetową, która sprzedaje? Praktyczne rekomendacje dla marketerów i właścicieli sklepów internetowych. - Igor Farafonow

After Party w Hard Rock Café

DZIEŃ 2

To, aż sześć paneli! Podczas każdego z nich uczestnicy mogą wybierać z trzech różnych warsztatowych prelekcji najbardziej interesujące migrując swobodnie między salami bez konieczności wcześniejszych zapisów.

Panel 1: Facebook i Instagram – Francieszek Georgiew

Panel 2: Influencer marketing i marketing rekomendacji – Kamil Bolek, Patryk Brzozowski, Magdalena Urbaniak

Panel 3: Google AdWords – Krzysztof Marzec, Karol Dziedzic

Panel 4: Pozycjonowanie – Szymon Słowik, Damian Sałkowski

Panel 5: E-mail marketing – Artur Maciorowski

Panel 6: Wideomarketing i storytelling – Magdalena i Bartłomiej Daniłoś, Kamil Kozieł i Zuzanna Faliszewska

Koniecznie dołącz do wydarzenia! Bilety są dostępne TUTAJ