w aktówce
powrót do listy ogłoszeń
Aplikuj

Kierownik Regionu ds. HR

miasta nie podano, dolnośląskie, Polska miasta nie podano, kujawsko-pomorskie, Polska miasta nie podano, lubelskie, Polska miasta nie podano, lubuskie, Polska miasta nie podano, łódzkie, Polska miasta nie podano, małopolskie, Polska miasta nie podano, mazowieckie, Polska miasta nie podano, opolskie, Polska miasta nie podano, pomorskie, Polska miasta nie podano, podkarpackie, Polska miasta nie podano, podlaskie, Polska miasta nie podano, śląskie, Polska miasta nie podano, świętokrzyskie, Polska miasta nie podano, warmińsko-mazurskie, Polska miasta nie podano, wielkopolskie, Polska miasta nie podano, zachodniopomorskie, Polska
20 dni temu

Media Expert to dynamicznie rozwijającą się ogólnopolska sieć elektromarketu AGD/RTV/IT o ugruntowanej i bardzo silnej pozycji na rynku. Zatrudniamy tyko najlepszych z najlepszych - jeżeli jesteś tą osobą dołącz do naszego zespołu. 

W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Kierownik Regionu ds. HR

Co możesz zyskać pracując u nas:

  • Umowę o pracę - pełen etat (system pracy zadaniowy)
  • Dużą samodzielność działania i odpowiedzialność za powierzone parametry HR w regionie
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do karty MultiSport
  • Cenne doświadczenie w firmie będącej liderem na rynku RTV/AGD/IT
  • Pomoc  i opiekę  naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon

Podejmując współprace z naszą firmą odpowiedzialny będziesz za:

  • Przeprowadzanie kompleksowego procesu rekrutacji na stanowiska managerskie, handlowe, sprzedażowe, specjalistyczne 
  • Wsparcie kadry menadżerskiej z zakresu zarzadzania potencjałem ludzkim
  • Optymalizacja zatrudnienia w podległym regionie 
  • Organizowanie oraz prowadzenie sesji Assessment Center, Development Center
  • Podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy (portale społecznościowe portale rekrutacyjne, giełda pracy, headhunting)
  • Identyfikację i rozwiązywanie problemów pracowniczych
  • Ścisłą współpracę z pionem sprzedaży
  • Odpowiedzialność za wskaźniki KPI z zakresu HR w powierzonym regionie

Od kandydatów oczekujemy:

  • Minimum 2 letniego doświadczenia w prowadzeniu procesów rekrutacji na różne stanowiska 
  • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji dla sieci handlowej z branży RTV/AGD/IT
  • Wiedzy z zakresu miękkiego HR
  • Praktycznej znajomości prawa pracy 
  • Gotowości do częstych podróży służbowych (około 3 dni w tygodniu)
  • Perfekcyjnej organizacji pracy – planowanie, ustalanie priorytetów
  • Prawo jazdy kat. B

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Wykształcenie wyższe: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, socjologia
  • Doświadczenie we wsparciu menedżerów w ramach struktur sprzedaży z zakresu HR
  • Wcześniejsze doświadczenie jako HR Business Partner lub na podobnym stanowisku

Aplikuj teraz

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”

Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Praca w mieście