Dostarczone przez GoldenLine Bezpośredni link: www.goldenline.pl/firma/acs-solutions/

ACS Solutions (Xerox Services)

pracowników, obserwujących

Wynagrodzenie

2.5

Możliwości rozwoju

2.8

Socjal / benefity

3.8

Ludzie / zespół

3.5

Atmosfera

3.9

Opinie pracowników o ACS Solutions (Xerox Services)

Zależy nam na wiarygodności i Twoim zaufaniu, dlatego nie pozwalamy pracodawcom moderować ani usuwać opinii
Anonimowy użytkownik

Tylko na początek lub jako stabilna praca dla niewymagających anonimowo, nadal pracuje w ACS Solutions (Xerox Services) 19.10.2016, 17:31

  • 3.2
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 4.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • lokalizacja, atmosfera tworzona przez niektórych ludzi, akceptowany casualowy ubiór

Minusy

  • stres, brak podwyżek, ciągle wzrastające wymagania, nierówne obłożenie pracą, wciąż nowe raporty
Anonimowy użytkownik

Dobra firma na początek kariery zawodowej Asystentka ds. personalnych, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 2 lata temu 25.08.2015, 15:14

  • 3.4
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 3.0
    Możliwości rozwoju
  • 4.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • oferowany socjal

Minusy

  • brak czasu na rozmowy z podwładnymi
Anonimowy użytkownik

Firma rozwojowa na rynku łódzkim ceniona przez większość pracowników anonimowo, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 3 lata temu 25.07.2015, 13:21

  • 4.4
  • 4.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • elastyczność w podejściu do pracowników
  • atmosfera
  • profesjonalny Zespoł HR
  • wygodne warunki lokalowe

Minusy

  • brak, jedna z najbardziej ludzkich i otwartych na ludzi korporacji,na tyle, na ile zasady koproracji na to pozwalają

Wskazówki dla pracodawcy:

więcej komunikacji i zaufania do wieloletnich pracowników

Anonimowy użytkownik

Nienajgorsza firma jak na Lodz. Sr. Customer Service Agent, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 3 lata temu 03.06.2015, 14:34

  • 3.6
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 4.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • polozenie w centrum Lodzi

Minusy

  • brak podwyzej, szklany sufit, uklady, brak kompetencji przelozonych

Wskazówki dla pracodawcy:

Najwiekszym minusem firmy bylo chyba to, ze byla dosc skostniala pozostaloscia po dawnym amerykanskim ACSie, ktory przezyl fuzje z Xeroxem. Sztywne metody dzialan, rzadzenie przez Hiszpanow lub Polakow to z jednej strony sztywne zasady, z drugiej niedbalosc. Mimo to jest to kuznia swietnych talentow i osobowosci.

Anonimowy użytkownik

dobra praca na początek anonimowo, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 2 lata temu 20.04.2015, 12:20

  • 3.0
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 2.0
    Możliwości rozwoju
  • 4.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 3.0
    Atmosfera

Plusy

  • niezły socjal, sporo szkoleń na początku

Minusy

  • wynagrodzenie, brak podwyżki, brak możliwości awansu, duża rotacja ludzi, nowo zatrudnione osoby mają większe wynagrodzenie niż osoby pracujące dłużej, nierówny podział pracy
Anonimowy użytkownik

dobra praca na kilka miesięcy w czasie/tuż po zakończeniu studiów anonimowo, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 2 lata temu 16.04.2015, 23:06

  • 2.6
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 2.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • świetni współpracownicy (poza managerem, który obraża się i przestaje odzywać się do odchodzących pracowników)
  • godziny pracy

Minusy

  • szeroka oferta szkoleń istnieje tylko w teorii (limit dofinansowań) lub jest obwarunkowana lojalką
  • bardzo duża rotacja pracowników, problem z przekazywaniem wiedzy następcom
  • "papierowe awanse" przez dopisek w stopce oraz nienaruszalne wynagrodzenie wynegocjonane na początku pracy
  • podstawowym wymogiem zatrudnienia pracownika jest znajomość języka, pozostałych umiejętności "można się nauczyć"
Anonimowy użytkownik

dobra firma "na start" dla ludzi zaraz po studiach anonimowo, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 3 lata temu 02.03.2015, 13:55

  • 2.8
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 3.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 4.0
    Atmosfera

Plusy

  • dobra atosfera w pracy, mało "korpo pogadanek", fajni współpracownicy

Minusy

  • niskie wynagrodzenie, brak podwyżek, ogromny bałagan organizacyjny
Anonimowy użytkownik

Nie jest to firma dla ambitnych ludzi. Brak jakichkolwiek możliwości rozwoju anonimowo, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 3 lata temu 30.08.2014, 20:04

  • 2.6
  • 3.0
    Wynagrodzenie
  • 1.0
    Możliwości rozwoju
  • 3.0
    Socjal / benefity
  • 3.0
    Ludzie / zespół
  • 3.0
    Atmosfera

Plusy

  • ruchome godziny pracy

Minusy

  • brak zarządzania ludźmi
Anonimowy użytkownik

super kadra, socjal oraz atmosfera anonimowo, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 3 lata temu 22.04.2014, 23:36

  • 4.0
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 4.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 4.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • kadra

Minusy

  • brak podwyżek nawet po zmianie stanowiska
Anonimowy użytkownik

Dobra firma na start anonimowo, pracował(a) w ACS Solutions (Xerox Services) ponad 3 lata temu 11.03.2014, 15:19

  • 4.0
  • 2.0
    Wynagrodzenie
  • 3.0
    Możliwości rozwoju
  • 5.0
    Socjal / benefity
  • 5.0
    Ludzie / zespół
  • 5.0
    Atmosfera

Plusy

  • Atmosfera
  • Różnorodność
  • Możliwość rozwoju

Minusy

  • Brak podwyżek
  • Ciężko o awans

Wskazówki dla pracodawcy:

Firma z miłą atmosferą, głównie młodzi ludzie - możliwość pracy dla różnych klientów (wiele języków, także tych 'egzotycznych' jak turecki, norweski, szwedzki, rumuński). Czasem uda się wyjechać na kilka tygodni w delegację. Dużo szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno twardych jak i miękkich.
Z minusów przede wszystkim absolutny brak podwyżek (od 4 lat) - taka polityka firmy - ile wynegocjujesz na starcie tyle będziesz mieć, później trzeba zmienić pracodawcę; również bardzo mała szansa awansu oraz ryzyko przenoszenia części projektów do Indii - pracownicy dostają wtedy jednak ofertę pracy dla innego klienta (nie ma zwolnień).

Zobacz więcej

Aktualności ACS Solutions (Xerox Services)

Liczba obserwujących profil: 300 07.07.2017, 00:11

EwelinaBłoch

Ewelina Błoch rozpoczęła pracę na stanowisku HR Assistant 05.12.2016, 20:39

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 19.10.2016, 17:31

Tylko na początek lub jako stabilna praca dla niewymagających
AnnaKuźniak

Anna Kuźniak rozpoczęła pracę na stanowisku Transaction Processor 12.02.2016, 20:00

AngelikaZ.

Angelika Z. zmieniła stanowisko na CEE Team Leader 23.09.2015, 11:00

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 25.08.2015, 15:14

Dobra firma na początek kariery zawodowej

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 25.07.2015, 13:21

Firma rozwojowa na rynku łódzkim ceniona przez większość pracowników

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 03.06.2015, 14:34

Nienajgorsza firma jak na Lodz.

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 20.04.2015, 12:20

dobra praca na początek

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 16.04.2015, 23:06

dobra praca na kilka miesięcy w czasie/tuż po zakończeniu studiów

Pojawiła się nowa ocena na profilu firmy: 02.03.2015, 13:55

dobra firma "na start" dla ludzi zaraz po studiach

Zmieniono dane na profilu firmy: 27.01.2015, 14:57

Status Adres Branże Strona www Produkty Pracownicy O firmie Logo

Zmieniono dane na profilu firmy: 19.11.2014, 11:47

Status Adres Branże Strona www Produkty Pracownicy O firmie Logo
KamilaBiałkowska

Kamila Białkowska zmieniła stanowisko na Team Leader 28.10.2014, 09:59

MichałKotlarz

Michał Kotlarz rozpoczął pracę na stanowisku Specjalista Techniczny Helpdesk 23.09.2014, 21:59

Praca w mieście