w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego w Dziale Zarządzania Siecią

To ogłoszenie wygasło 29 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta Międzynarodowego w Dziale Zarządzania Siecią

Miejsce pracy: Piaseczno

Region: mazowieckie

Numer ref.: 78991

T-Mobile to miejsce pracy pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!

Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!

Główne obowiązki:

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń awarii usług telekomunikacyjnych w języku angielskim (ethernet, transmisji danych, dostęp do Internetu, IP VPN)
  • Wstępna diagnostyka problemów klienta
  • Zapewnienie kluczowym klientom korporacyjnym profesjonalnego wsparcia w sprawach technicznych

Wymagania:

  • Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa)
  • Zaangażowanie, odporność na stres, otwartość na nowe wyzwania

Mile widziane:

  • Wykształcenie techniczne (telekomunikacja lub elektronika)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w tym znajomość technologii SDH/PDH, ethernet, xDSL, IP

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem świadczeń
  • Ciekawą pracę w młodym i pełnym entuzjazmu zespole
  • Możliwości doskonalenia zawodowego i rozwoju w dynamicznej, międzynarodowej organizacji
  • Kontakt z najnowszymi technologiami
  • Zapewniany dojazd do pracy z Warszawy

Praca w mieście