w aktówce

To ogłoszenie wygasło 39 dni temu

Deutsche Bank
www.deutschebank.pl

Twórz nowe rozwiązania

Odkryj nowe możliwości
i myśl kreatywnie pracując w Deutsche Bank

Nie boisz się zmian, które są nieodłącznym elementem rozwoju. Oczekujesz ich tak jak i my. Skupiamy wokół siebie ludzi o różnorodnych doświadczeniach i pomysłach. Łączą ich dwie rzeczy – kreatywne podejście do zadań i zamiłowanie do innowacji. Jeśli masz twórczy umysł, w naszej przestrzeni jest miejsce również dla Ciebie.

Młodszy Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Numer ref.: DB/KBOK/WAW

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej  Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Aplikuj już dziś i rozpocznij pracę w jednej z Najlepszych Infolinii Bankowych w Polsce!
Teleserwis Deutsche Bank Polska uzyskał wysoką  III pozycję  w plebiscycie Złoty Bankier 2017 w kategorii Infolinii!

Pracując na stanowisku Konsultanta będziesz odpowiedzialna/y za odbieranie połączeń przychodzących od Klientów Banku, czyli: realizowanie dyspozycji Klientów (np. operacje na rachunkach) oraz udzielanie rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku.

Jesteś idealnym Kandydatem jeśli:

  • chcesz zdobyć doświadczenie w sektorze bankowym;
  • chcesz dowiedzieć się w jaki sposób obsługiwać klientów tak, by byli zadowoleni;
  • biegle posługujesz się komputerem i posiadasz umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
  • cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki;
  • masz minimum średnie wykształcenie;
  • w stopniu komunikatywnym posługujesz się językiem angielskim lub niemieckim (dodatkowy atut),
  • jesteś w pełni dyspozycyjny/a i interesuje Cię praca w systemie zmianowym;
  • masz dobrą dykcję;
  • umiesz pracować w zespole.

Administratorem Twoich danych, zawartych w formularzu rekrutacyjnym, jest Deutsche Bank Polska S.A. z siedzibą w Warszawie (00-609), Al. Armii Ludowej 26, (dalej: Bank). Dane będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji, a ich przetwarzanie jest niezbędne do podjęcia działań przed zawarciem umowy. Dane kandydatów mogą być udostępniane Deutsche Bank AG z siedzibą w Republice Federalnej Niemiec (Taunusanlage 12, D-60262 Frankfurt nad Menem), w celu zarządzania globalną polityką kadrową grupy Deutsche Bank. Dane nie będą udostępniane innym podmiotom trzecim. Po zakończeniu procesu rekrutacji Twoje dane pozostaną w Banku przez 3 lata wyłącznie w celu umożliwienia Bankowi obrony przed ewentualnymi roszczeniami.

Masz prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu rekrutacji. W przypadku podejrzenia nieprawidłowości, masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Możesz wyrazić zgodę na wykorzystanie danych w kolejnych rekrutacjach. Jeżeli wyrazisz taką zgodę, Twoje dane pozostaną w tym celu w systemie. Zgoda jest dobrowolna, możesz ją wycofać w każdym momencie. Będziemy wykorzystywali Twoje dane w celu przyszłych rekrutacji, nie dłużej niż dwa lata od momentu wyrażenia zgody.

W zamian proponujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, przez firmę zewnętrzną;
  • bardzo atrakcyjny system wynagrodzenia!
  • pakiet socjalny (m.in. prywatna opieka medyczna)
  • kompleksowe szkolenie z produktów i procesów bankowych
  • jasną ścieżkę kariery – dzięki doświadczeniu w Teleserwisie, masz szansę na rozwój w strukturach Banku!

Praca w mieście