w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac

Warszawa, mazowieckie, Polska
122 dni temu

To ogłoszenie wygasło 86 dni temu

Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płac
Biuro Główne, Aleje Jerozolimskie 96

Miejsce pracy: Warszawa

Poszukujemy osoby, która posiada:

  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie zatrudniającej powyżej 300 pracowników
  • wykształcenie wyższe (kierunek księgowość, ekonomia, prawo, prawo pracy)
  • znajomość programu kadrowo-płacowego TETA
  • bardzo dobrą znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych
  • komunikatywną znajomość języka angielskiego (mile widziane)
  • bardzo dobrą znajomość MS Office, w tym programu MS Excel
  • umiejętność budowania bardzo dobrych relacji z klientami wewnętrznymi
    i zewnętrznymi
  • dobrą organizację pracy własnej i samodzielność

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • samodzielne prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz kompleksowa obsługa pracowników z różnych obszarów
  • przygotowywanie listy płac dla różnych form zatrudnienia (umowa o pracę, umowa zlecenie)
  • przygotowywanie rozliczeń oraz terminowej sprawozdawczości dla ZUS, sporządzanie korekt ZUS dotyczących dokumentów rozliczeniowych
    i zgłoszeniowych
  • kontrola i sporządzanie corocznych deklaracji do Urzędu Skarbowego
    współpraca z działem księgowości w zakresie przepływu środków pieniężnych związanych z wynagrodzeniem pracowników i prawidłowością ich księgowania
  • tworzenie dokumentacji pracowniczej (sporządzanie umów o pracę, aneksów, umów o odpowiedzialności finansowej, informacji dla nowozatrudnianych pracowników i świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów
    o pracę)
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz rozliczeń w zakresie nieobecności pracowniczych, urlopów i zwolnień lekarskich
  • sporządzanie raportów kadrowych
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach PDOF, ZUS oraz Kodeksu Pracy

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na umowę zastępstwo
  • pracę w rozwijającej się w firmie w branży, której misją jest ratowanie zdrowia i życia ludzi
  • przyjazną atmosferę pracy - ponad 60% osób czuje się tutaj tak dobrze, że jest z nami dłużej niż 5 lat
  • wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych
  • możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover
  • angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej "Zdrowie przez cały rok”
  • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna dla Ciebie
    i Twojej rodziny; dostęp do platformy benefitowej i zakupowej Medicover Benefits (m.in. dofinansowanie biletów do kina i teatru, karty sportowej, zniżki na różne produkty i usługi, krótkoterminowy wynajem samochodów), grupowe ubezpieczenie NNW, możliwość zakupu  i uczestnictwa w programie dobrowolnego ubezpieczenia na życie oraz zniżki na usługi oferowane przez spółki Medicover

W aplikacji prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez Medicover Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96, 00- 807 Warszawa, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych.

Praca w mieście