w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Koordynator ds. Instalacji Elektrycznych oraz Teletechnicznych

Warszawa, mazowieckie, Polska
31 dni temu

To ogłoszenie wygasło 30 dni temu

Koordynator ds. Instalacji Elektrycznych oraz Teletechnicznych

Polska, Warszawa 30264/001 Permanent

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy deweloperskiej, rozwijającej obecnie segment inwestycji mieszkaniowych pod wynajem - poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Koordynatora ds. Instalacji Elektrycznych oraz Teletechnicznych. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za nadzór nad procesem projektowym oraz wykonawczym w zakresie obszaru elektryki oraz teletechniki.

Podsumowanie / Job summary:

Poszukujemy Koordynatora ds. Instalacji Elektrycznych oraz Teletechnicznych z doświadczeniem w obszarze inwestycji hotelowych, mieszkaniowych lub komercyjnych.

Opis stanowiska / Job description:

  • Weryfikacja dokumentacji projektowej
  • Koordynacja inwestycji w zakresie elektryki oraz teletechniki na każdym etapie inwestycji
  • Optymalizacji rozwiązań projektowych oraz wykonawczych
  • Nadzór nad budżetem inwestycyjnym oraz jego optymalizacja
  • Współpraca z biurami projektowymi oraz firmami GW
  • Bieżące monitorowanie rynku dostawców rozwiązań oraz materiałów
  • Koordynacja pracy zewnętrznych inspektorów nadzoru

Kogo szukamy / Profile description:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (elektryka lub teletechnika)
  • Minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie projektowania oraz realizacji projektów inwestycyjnych w zakresie elektryki oraz teletechniki
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania oraz realizacji złożonych technicznie inwestycji w segmencie mieszkaniowym, komercyjnym lub industrialnym
  • Bardzo dobra wiedza w zakresie elektryki oraz teletechniki
  • Wiedza w zakresie rozwiązań produktowych oraz materiałowych w zakresie elektryki oraz teletechniki
  • Umiejętność czytania oraz analizowania dokumentacji technicznej
  • Posiadanie uprawnienia budowlane wykonawcze w zakresie instalacji elektrycznych
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności budowania pozytywnych relacji ze wszystkimi stronami współpracy
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Gotowości do wyjazdów służbowych (około 30% czasu pracy)

Oferujemy / We offer:

  • Pracę na samodzielnym stanowisku oraz możliwość realizacji własnych pomysłów
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość realizacji wymagających oraz innowacyjnych projektów inwestycyjnych
  • Pracę w międzynarodowej organizacji

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

Michael Page is a part of the PageGroup, which operates through 164 offices in 34 countries worldwide. First established in London in 1976, we've been bringing job seekers and employers together for more than 35 years.

Find out more about Michael Page

Praca w mieście