w aktówce

 

Jesteśmy firmą handlową branży RTV/AGD/ KOMPUTERY o ugruntowanej i silnej pozycji na rynku. W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Sprzedaży i Usług

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

Co możesz zyskać pracując u nas:

  • Umowę o pracę bez okresu próbnego
  • Bardzo dobre wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym
  • Ubezpieczenie dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Preferencyjne warunki zakupu sprzętu z oferty Media Expert
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
  • Specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe
  • Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:

  • Zarządzanie sprzedażą i organizacją pracy w podległych obszarach sklepu
  • Pełnienie funkcji zastępcy kierownika podczas jego nieobecności
  • Odpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych
  • Udzielanie klientom kredytów ratalnych
  • Szkolenie pracowników
  • Odpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta
  • Analizowanie danych
  • Delegowanie i kontrola zadań

Od kandydatów oczekujemy: 

  • Doświadczenia na stanowisku kierowniczym w sieci sprzedaży – mile widziane
  • Minimum 2 letniego doświadczenia w bezpośredniej obsłudze klienta
  • Doświadczenia w sprzedaży usług lub udzielaniu kredytów ratalnych
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Zaangażowania i dyspozycyjności
  • Mile widziana znajomość branży AGD/RTV/IT
  • Niekaralności
  • Osoby spoza terenu miejsca wykonywania pracy rozważają realną możliwość relokacji

Aplikuj teraz

Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres praca@me.pl. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.

Praca w mieście