w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Pełnomocnik Zarządu ds. zarządzania ryzykiem

miasta nie podano, mazowieckie, Polska
106 dni temu

To ogłoszenie wygasło 105 dni temu

GRUPA UNIBEP to polska firma giełdowa, specjalizująca się w budownictwie mieszkaniowym oraz komercyjnym (obiekty hotelowe, biurowe i handlowo-usługowe). Do prowadzenia działalności deweloperskiej w powyższym obszarze została powołana Unidevelopment S.A. Nasze oddziały realizują również działalność budowlaną w sektorze drogowo-mostowym (Oddział Infrastruktury Unibep S.A. oraz Budrex-Kobi Sp. z o.o.) oraz produkcyjną skierowaną głównie na rynek skandynawski (Unihouse, Oddział Unibep S.A.).

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

Pełnomocnik Zarządu ds. zarządzania ryzykiem

Miejsce pracy: Warszawa i Bielsk Podlaski

Osoby zatrudnione będą odpowiedzialne za:

  • identyfikację, analizę, ocenę oraz monitorowanie obszarów podwyższonego ryzyka;
  • budowanie i rozwijanie  procesów, procedur, systemów, raportów oraz praktyk niezbędnych do efektywnego wdrożenia systemu zarządzania ryzykiem; 
  • wsparcie Zarządu Spółki oraz Komitetu Audytu przy Radzie Nadzorczej w wypełnianiu ich obowiązków w zakresie zarządzania ryzykiem na poziomie operacyjnym i strategicznym oraz wsparcie innych działów biznesowych w wypracowaniu oraz wdrożeniu adekwatnych działań korygujących;
  • promowanie kultury organizacyjnej opartej na świadomym zarządzaniu ryzykiem, w szczególności poprzez wsparcie w zintegrowaniu przyjętej polityki i zasad zarządzania ryzykiem z planami biznesowymi, procesami organizacyjnymi oraz systemem raportowania zarządczego we wszystkich departamentach oraz działach firmy;
  • organizowanie i prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie zarządzania ryzykiem zakresie niezbędnym do efektywnej realizacji celów postawionych w tym obszarze

Od kandydatów oczekujemy:

  • Doświadczenia w pracy w obszarach zarządzania ryzykiem / kontroli wewnętrznej;
  • Znajomości standardów, praktyk i procedur zarządzania ryzykiem w organizacjach oraz umiejętności nadzoru nad różnymi kategoriami ryzyka;
  • Umiejętności pracy w zespole oraz nadzorowania prac grup projektowych
  • Wysokich zdolności analitycznych, proaktywności i samodzielności w działaniu oraz umiejętności pracy pod presją czasu;
  • Mobilności i dyspozycyjności do pracy zarówno w siedzibie firmy w Bielsku Podlaskim, jak i w Przedstawicielstwie firmy w Warszawie oraz podróży służbowych na obszarze działania firmy
  • Wskazane wykształcenie wyższe oraz znajomość jęz. angielskiego;

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej i prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym
  • narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. Karta FitSport, prywatna opieka medyczna, dofinansowania do wczasów, świadczenia świąteczne, imprezy integracyjne, itp.)
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji ze środków firmowych

Praca w mieście