w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Asystentka ds. Administracji i HR - Japonska firma

Wrocław, Bielany Wrocławskie, dolnośląskie, Polska
245 dni temu

To ogłoszenie wygasło 240 dni temu

Poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:   Asystentka ds. Administracji i HR . To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 0-2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość języka angielskiego na co najmniej poziomie zaawansowanym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

Asystentka ds. Administracji i HR - Japonska firma

Miasto: Wrocław, Bielany Wrocławskie

Region: dolnośląskie

Obowiązki
 
Nasz klient : Międzynarodowa firma Japonska - World famous International Japanese company poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Asystentka HR - Administracja biurowa. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. 
Jeśli chcesz zdobyć doswiadczenie w miedzynarodowym firmie, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
  • Uwaga:

    CV w Języku Angielskim Bardzo prosze

    Asystentka lub Specialista - HR Administracja biurowa

    Miejsce pracy: Wroclaw - Bielany Wroclawskie -Jest darmowy, bezpośredni autobus z centrum do biura.

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku jako - Specialista lub Asystentka HR- Administracja biurowa, odpowiedzialna będzie za kompleksowe zarządzanie funkcjonowaniem HR i biura, organizację i prowadzenie, obsługę bieżących spraw HR administracyjno-biurowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie, kontakt z Kontrahentami oraz współpracownikami i zapewnienie wsparcia w realizacji ich codziennych zadań.

    Kandydatów prosimy o przesyłanie swoich aplikacji 

    Wymagania:

    Angielski CV
    wykształcenie wyższe albo bez - Mile widziani również studenci
    Nie wymagamy doświadczenie w pracy 
    umiejętność organizacji pracy i koordynacji powierzonych zadań
    wysoka kultura osobista

    Jeśli jestes osobą po ukończonych studiach i mozesz pracować na pełny etat to jest zawarcia umowy o pracę


    • Nadzorowanie dokumentacji dotyczącej danych osobowych i uaktualnianie bazy
    • Sporządzanie umów o pracę zawieranych pomiędzy firmą a nowymi pracownikami
    • Przygotowywanie dokumentów dla nowych pracowników i udzielanie im informacji o firmie
    • Tworzenie i poprawianie wewnętrznych przepisów firmy odnośnie zarządzania personelem
    • Ukierunkowanie firmy na nowych pracowników
    • Sporządzanie umów o pracę i umów zlecenia
    • Sporządzanie do umów o pracę i umów zlecenia zmian, aneksów
    • Zarządzanie wynagrodzeniami pracowników (liczenie nadgodzin)
    • Przygotowywanie płatności dla pracowników na umowy zlecenie
    • Wykonywanie wszelkich wymaganych raportów oraz prac urzędniczych związanych z powyższymi zadaniami

Oferujemy:

  • Międzynarodową atmosferę
  • Możliwość używania języka obcego 
  • Indywidualne podejście do pracownika
  • Przyjazne warunki pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Jeśli jesteś zainteresowany i chcesz się dowiedzieć więcej, prześlij swoje CV w języku angielskim w wersji Word na adres: info@recruit.com.pl

Aplikuj teraz

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Praca w mieście