w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Inżynier Budowy/ Specjalista ds Ofertowania

Kraków, dolnośląskie, Polska Kraków, kujawsko-pomorskie, Polska Kraków, lubelskie, Polska Kraków, lubuskie, Polska Kraków, łódzkie, Polska Kraków, małopolskie, Polska Kraków, mazowieckie, Polska Kraków, opolskie, Polska Kraków, pomorskie, Polska Kraków, podkarpackie, Polska Kraków, podlaskie, Polska Kraków, śląskie, Polska Kraków, świętokrzyskie, Polska Kraków, warmińsko-mazurskie, Polska Kraków, wielkopolskie, Polska Kraków, zachodniopomorskie, Polska
32 dni temu

To ogłoszenie wygasło 10 dni temu

Inżynier Budowy/ Specjalista ds Ofertowania

Miejsce pracy: Kraków

Region: Cała Polska

Zakres obowiązków

  • zbieranie i gromadzenie danych w zakresie nakładów pracy oraz norm zużycia materiałów
  • zbieranie i uaktualnianie cen materiałów oraz cen najmu sprzętu
  • uzgadnianie z kontrahentem szczegółowego zakresu prac i dostaw
  • analizowanie materiałów przetargowych i zbieranie materiałów niezbędnych do opracowania oferty
  • dokonywanie uzgodnień z innymi jednostkami organizacyjnymi Spółki
  • sporządzanie przedmiarów, kalkulacji, kosztorysów i wycen
  • sprawdzanie dostarczonych przez Zamawiającego przedmiarów / ilości robót
  • kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców lub dostawców
  • uczestniczenie w negocjacjach kontraktowych w celu uzgodnienia ceny i rozwiązań techniczno-organizacyjnych
  • analiza techniczna dokumentacji projektowej,  i zgłaszanie do niej  uwag
  • wystawianie zlecenia robocze brygadom roboczym
  • sporządzanie obmiarów wykonywanych prac.
  • sporządzanie zestawień kosztów robocizny na poszczególne obiekty.
  • sporządzanie dokumentów sprzedaży (faktury, rozliczenia finansowe itp.)
  • opracowywanie planu potrzeb materiałowych, sprzętowych, kadrowych i transportowych
  • opracowanie wspólnie z Kierownikiem Budowy harmonogramu robót, dostaw materiałów i usług oraz sprzętu i personelu dla potrzeb budowy.
  • sporządzanie wycen robót
  • współpraca z biurem projektów w ramach zadania

Poszukiwane kompetencje

  • wykształcenie wyższe inżynierskie
  • minimum 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym
  • uprawnienia budowlane będą dodatkowym atutem
  • doświadczenie w przygotowywaniu kompletnych ofert handlowych najchętniej jako Generalny Wykonawca
  • znajomość rynku usług budowlanych
  • znajomość zagadnień procesów w  przetargach publicznych
  • zdolności interpersonalne, umiejętności negocjacyjne
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel). Norma, umiejętność analizy  projektów
  • znajomość programów komputerowych: MS Office EXCEL, Norma, AutoCad
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • środowisko zorientowane na zwiększanie umiejętności i wiedzy
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę)
  • wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom
  • precyzyjnie określone  zasady awansu według przyjętej ścieżki kariery
  • pracę w miłej atmosferze
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)

Praca w mieście