- Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim przez telefon i e-mail
- Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania
- Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń
- Komunikacja wewnętrzna między działami w celu zapewnienia poprawności faktur i zadowolenia klienta
- Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. B2
- Bardzo dobra znajomosc pakietu MS Office (zwlaszcza MS Excel)
- Na stanowisko specjalisty - bardzo dobra znajomość programu SAP - warunek konieczny
- Komunikatywność i umiejetność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Pracę dla jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm outsourcingowych na świecie
- Mozliwość rozwoju zawodowego (liczne kursy, szkolenia)
- Codzienny kontakt z językami obcymi
- Bogaty pakiet benefitow pozapłacowych - m.in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie i inne
- Liczne inicjatywy wspierające integrację pracowników
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.