Co możesz zyskać pracując u nas:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- Stabilną pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Wysokie wynagrodzenie połączone z atrakcyjnym systemem premiowym
- Możliwość doskonalenia zawodowego poprzez system szkoleń
- Dużą samodzielność w działaniu
- Możliwość skorzystania z dofinansowania karty MultiSport
- Specjalne premie świąteczne oraz liczne konkursy sprzedażowe
- Pomoc i opiekę naszej fundacji ,,Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
Pracując u nas będziesz odpowiedzialny/a za:
- Zarządzanie salonem RTV, AGD, IT/MM
- Zarządzanie zespołem pracowników
- Realizację planów sprzedażowych
- Utrzymanie wysokiego standardu obsługi klienta
- Motywowanie i ocenę pracowników
- Organizację i planowanie czasu pracy podległego zespołu
- Coaching pracowników
Od kandydatów oczekujemy:
- Min. 2 letniego doświadczenia na stanowisku kierowniczym (mile widziane zarządzanie w handlu)
- Wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem pracowników
- Odporności na stres oraz doskonałej organizacji pracy
- Komunikatywności, kreatywności, samodzielności
- Znajomość branży RTV, AGD, IT/MM będzie dodatkowym atutem
- Niekaralności
Aplikuj teraz
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka TERG Spółka Akcyjna. Mamy siedzibę w Złotowie przy ul. Za Dworcem 1D. Twoje dane przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji. Masz prawo w każdym czasie wycofać swoją aplikację pisząc e-mail na adres praca@me.pl. Tutaj dowiesz się więcej o regułach przetwarzania przez nas Twoich danych.