w aktówce

To ogłoszenie wygasło 83 dni temu

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodach I biznesach.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Kierownik oddziału (m/k)

Miejsce pracy: Wrocław

Nr. ref.: a0t4H00000ZtuIMQAZ

Obowiązki:

  • zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
  • odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych,
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań, motywowanie pracowników,
  • nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi,
  • bieżące raportowanie do przełożonego.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • doświadczenie sprzedażowe,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym,
  • nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • sprawne wdrożenie do pracy w tym dedykowanego opiekuna,
  • stałe podnoszenie kompetencji w ramach wewnętrznych treningów i szkoleń,
  • narzędzia pracy w tym samochód służbowy,
  • pakiet benefitów m.in. prywatną opiekę medyczną, naukę języka angielskiego, kartę sportową, ubezpieczenie na życie oraz inne świadczenia socjalne.

Osoby zainteresowane prosimy o kandydowanie klikając w przycisk aplikowania.

Aplikuj teraz!

Praca w mieście