w aktówce

To ogłoszenie wygasło 4 dni temu

ASYSTENT/KA BIURA SPRZEDAŻY
-etat 130h

Miejsce pracy: KAŁUSZYN, UL. WARSZAWSKA 1G

Region: mazowieckie


Twoje zadania:

  • Prowadzenie sekretariatu Biura Sprzedaży
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w firmie, Biurem Zarządu oraz oddziałami Lidl za granicą
  • Nadzór nad powierzonymi dokumentami, w tym również księgowymi
  • Organizacja spotkań, w tym koordynacja i umawianie terminów, przygotowywanie materiałów i zapewnienie zaplecza technicznego
  • Przygotowanie bieżących pism zewnętrznych i wewnętrznych
  • Planowanie, organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych pracowników działów
  • Realizowanie innych powierzonych zadań w wyznaczonych terminach

Twoje kompetencje:

  • Wykształcenie wyższe (min. licencjat)
  • Znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego na poziomie min. B1/B2
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • Dokładność i skrupulatność
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność
  • Gotowość do odbycia szkolenia poza miejscem zamieszkania

Mile widziane:

  • Doświadczenie na stanowisku asystentki/sekretarki
  • Zaawansowana znajomość Lotus Notes
  • Podstawowa znajomość SAP

Oferujemy

Atrakcyjne zarobki oraz gwarantowany wzrost wynagrodzenia
Umowę o pracę
na 12 miesięcy
bez okresu próbnego
Bezpłatna, prywatną opieke medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
Ubezpieczenie
na życie
Kartę
Multisport
Bony na święta
i paczki
dla dzieci
Możliwości rozwoju
Wyprawki szkolne

Praca w mieście