w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Asystent ds. windykacji w dziale Księgowości

Warszawa Ul, Działkowa 121 C, mazowieckie, Polska
161 dni temu

To ogłoszenie wygasło 143 dni temu

igus® jest światowym liderem w produkcji polimerowych systemów prowadników przewodów i łożysk ślizgowych. Firma założona w Niemczech w 1964 roku posiada obecnie ponad 35 filii oraz 3000 pracowników na całym świecie.

W związku z dynamicznym rozwojem firmy w Polsce aktualnie poszukujemy osoby
na stanowisko:

Asystent ds. windykacji w dziale Księgowości

Miejsce pracy: Warszawa ul, Działkowa 121 C

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczny kontakt z Klientami w celu negocjowania terminów spłat zadłużenia,
  • Wysyłanie wezwań do zapłaty i innych pism windykacyjnych,
  • Monitorowanie oraz kontrolowanie płatności,
  • Wysyłanie duplikatów faktur,
  • Blokowanie i odblokowywanie kont zamówieniowych Klientów w wewnętrznym systemie firmy,
  • Współpraca z Kancelarią Prawną,
  • Optymalizacja procesu windykacyjnego poprzez zgłaszanie usprawnień.

Od naszych Kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia min. średniego lub w trakcie studiów,
  • Dyspozycyjności ok. 15h tygodniowo,
  • Skrupulatności, samodzielności oraz terminowości,
  • Dynamizmu w dzianiu, asertywności i komunikatywności,
  • Dobrej organizacji czasu pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
  • Odporności na stres,
  • Znajomości programu MS Excel w stopniu średnio-zaawansowanym.

Oferujemy:

  • Możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia zawodowego w Dziale Księgowości,
  • Możliwość rozwoju wiedzy z dziedziny księgowości,
  • Pracę na podstawie umowy zlecenie ze stawką godzinową 15zł brutto za godz.,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę w miłej atmosferze, ze wspaniałymi ludźmi, w firmie, która stawia na pracownika,
  • Komfortowe warunki pracy,
  • Atrakcyjny system benefitów:
Karta sportowa
Prywatna opieka medyczna
Indywidualne dopasowane szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
Codzienne dofinansowanie do posiłków
Bezpłatne kursy językowe
System kafeteryjnym „MyBenefit"
Wyjazdy integracyjne
Nowoczesne narzędzia pracy
Mentora „opiekuna" podczas wdrożenia
Dofinansowanie do wakacji
Nielimitowany dostęp do audiobooków
Dodatkowe premie za polecenie pracownika do pracy
Dofinansowanie do nauki
Szeroki wybór herbat i świeżo mieloną kawę każdego dnia
Własne stojaki na rower przed samym wejściem do budynku

Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ 

Prosimy o zawarcie następującego zdania w swoim dokumencie aplikacyjnym (CV):  „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszej rekrutacji".

 

Aplikuj teraz

opis opis opis opis opis

Praca w mieście