w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

To ogłoszenie wygasło 19 dni temu

Brand Manager

Polska, Warszawa 33730/001 Permanent

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG posiadająca najbardziej rozpoznawalne marki w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do rozwoju sprzedaży, wykorzystując różne kanały dotarcia do konsumenta, świadomość marek rośnie, a pracownicy mają możliwość wdrażania swoich inicjatyw. W związku z rozwojem pracowników w strukturach, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera na kluczową markę.

Podsumowanie / Job summary:

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży FMCG z kategorii napojowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Brand Managera. Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zarządzanie kluczową marką w portfolio produktowym, współtworząc strategię lokalną w ujęciu 360.

Opis stanowiska / Job description:

  • Lokalizowanie strategii marki i egzekucja planów (linie, segmenty, kategorie, grupa docelowa) zgodnie ze strategią firmy,
  • Realizowanie celów sprzedażowych (sprzedaż, kontrybucja marketingowa) i rynkowych (udział wartościowy) w oparciu o efektywne zarządzanie powierzonym budżetem, zarządzanie P&L marek oraz współpracę z działem Trade Marketingu oraz Sprzedaży),
  • Rekomendacja oraz efektywne wprowadzenie nowych produktów na rynek,
  • Współtworzenie komunikacji marketingowej (kreacja, pozycjonowanie, media, komunikaty),
  • Współtworzenie planów marketingowych oraz budżetów rocznych podległej marki, w oparciu o założenia strategiczne i możliwości rynkowe,
  • Określanie grup docelowych w kontekście optymalizacji pozycjonowania poszczególnych produktów oraz metod dotarcia z komunikatem.
  • Poszukiwanie innowacyjnych, alternatywnych rozwiązań promocji i komunikacji marketingowej,
  • Współpraca z agencjami badawczymi i agencjami reklamowymi w zakresie ATL i BTL oraz z domem mediowym,
  • Zarządzanie powierzonym budżetem oraz P&L marki,
  • Aktywna współpraca z działem trade marketingu, sprzedaży, finansów,

Kogo szukamy / Profile description:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane w dziedzinach: zarządzanie i marketing, psychologia lub socjologia,
  • Min. 2- letnie doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu produktami/markami,
  • Doświadczenie w digital marketingu - warunek konieczny,
  • Wysokie umiejętności analityczne,
  • Pro-aktywność w działaniu, otwartość we współpracy międzydziałowej,
  • Kreatywność w poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań biznesowych,
  • Umiejętność zarządzania powierzonym budżetem oraz P&L marki,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

Oferujemy / We offer:

  • Rozwój w organizacji, nagrodzonej tytułem top employer,
  • Możliwość rotacji między działami,
  • Zniżki na produkty firmy,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Karta sportowa,
  • Work-life balance,

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

Michael Page is a part of the PageGroup, which operates through 164 offices in 34 countries worldwide. First established in London in 1976, we've been bringing job seekers and employers together for more than 35 years.

Find out more about Michael Page

Praca w mieście