w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Ekspert ds. Strategii Customer Experience (Strategy Analyst)

Warszawa, Miasteczko Orange, mazowieckie, Polska
160 dni temu

To ogłoszenie wygasło 138 dni temu

Ekspert ds. Strategii Customer Experience (Strategy Analyst)
Umowa na czas nieokreślony

Warszawa, Miasteczko Orange
Region: mazowieckie
Zadania
  • udział w przygotowaniu strategii dla obszaru Customer Experience, w tym m.in. monitorowanie oraz raportowanie informacji na poziomie zarządu
  • analiza i synteza danych z różnych źródeł i prezentowanie ich wyników
  • poszukiwanie oraz dostarczanie firmie informacji o benchmarkach i najlepszych praktykach z zakresu Customer Experience. Proponowanie usprawnień.
  • współpraca na różnych szczeblach organizacji, w tym na poziomie senior managementu
Pasujesz
do nas jeżeli
  • dobrze czujesz się w obszarze Customer Experience
  • myślisz analitycznie i strategicznie – łączysz fakty, wyciągasz wnioski, lubisz pracę na liczbach oraz potrafisz je syntetycznie przedstawić
  • SQL, SPSS czy SAS znasz nie tylko ze słyszenia
  • jesteś innowacyjny – proponujesz kompleksowe rozwiązania usprawniające działanie firmy
  • przygotowywanie prezentacji i wystąpienia publiczne są dla Ciebie interesującym wyzwaniem
  • posiadasz doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, w tym szczególnie badawczo - analitycznymi
  • komunikacja się w języku angielskim nie stanowi dla Ciebie problemu
Mamy
dla Ciebie
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Szerokie możliwości rozwoju
  • Kartę sportową
  • Pracę w ciekawym zespole
  • Realne wyzwania na co dzień

Wszystkie benefity znajdziesz na orange.jobs

Aplikuj teraz

Praca w mieście