w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Team Leader – praca w Poznaniu

Poznań, wielkopolskie, Polska
22 dni temu

To ogłoszenie wygasło 14 dni temu

 

Agencja Zatrudnienia Silverhand jest podmiotem należącym do międzynarodowego holdingu, wyspecjalizowanego w świadczeniu najwyższej jakości usług rekrutacyjnych.

Dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, globalnym zasobom wiedzy oraz innowacyjnym metodom selekcji tysiące osób zmieniło pracę na lepszą. Oferujemy bezpieczne oraz stabilne zatrudnienie.

Team Leader – praca w Poznaniu

Miejsce pracy: Poznań

Region: wielkopolskie

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy:

  • stworzenie stymulującego środowiska zespołowego z otwartą kulturą komunikacji
  • nadzorowanie codziennej pracy
  • ustalanie jasnych celów dla członków zespołu
  • zapewnienie jasnej, zwięzłej i odpowiedniej komunikacji, w celu osiągnięcia założonych wyników
  • rozwiązywanie eskalacji klientów w odpowiednim czasie, aby uniknąć zakłóceń i zminimalizować wpływ na działalność
  • odpowiednie planowanie i dystrybucja obciążenia, w celu zapewnienia spełnienia potrzeb biznesowych i dotrzymania terminów
  • inspirowanie członków zespołu
  • słuchanie opinii członków zespołu i rozwiązywanie wszelkich problemów lub konfliktów
  • dostrzeganie wysokich wyników, docenianie i nagradzanie członków zespołu
  • tworzenie i analizowanie raportów zarządczych w celu przydzielania pracy i raportowania trendów
  • działanie zgodnie z polityką bezpieczeństwa informacji klienta i zgłaszaniem wszelkich potencjalnych lub rzeczywistych zdarzeń związanych z bezpieczeństwem lub inne zagrożeniami
  • proponowanie i organizacja zajęć integracyjnych

Wymagania:

  • doświadczenie na stanowisku Team Leadera
  • dogłębna znajomość wskaźników wydajności
  • biegła znajomość języków angielskiego i niemieckiego
  • dobre umiejętności obsługi komputera, zwłaszcza MS Excel
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne i przywódcze
  • umiejętności podejmowania decyzji
  • silne umiejętności koordynacji do pracy własnej i innych
  • umiejętność obsługi klienta
  • doskonałe umiejętności administracyjne i umiejętność analizowania danych i tworzenia raportów

Klient oferuje:

  • zatrudnienie na polskich warunkach – umowa o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie do 9 000 zł miesięcznie brutto
  • dodatkowy dzień urlopu
  • pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, MyBenefit
  • komfortowe środowisko pracy
  • praca w innowacyjnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia umożliwiające zdobycie bądź poszerzanie umiejętności
  • przyjazna atmosfera
  • respektowane prawo do urlopu

Praca w mieście