Obowiązki:
- Zarządzanie zamówieniami i zapytaniami klientów przy użyciu portalu klienta (Vendor Central),
- Współpraca z Centrum dystrybucji oraz działem transportu i sprzedaży,
- Bieżąca obsługa zapytań klientów,
- Ciągłe podnoszenie jakości obsługi,
- Obsługa systemu prognozowania i weryfikacja poprawności danych,
- Tworzenie i weryfikacja analiz zamówień wraz z innymi działami firmy,
- Kontrola i usprawnianie procesów zamówień we współpracy z Centrum Dystrybucyjnym,
- Przekazywanie zamówień do Centrum Dystrybucyjnego,
- Analiza oraz usprawnianie procesów łańcucha dostaw i zamówień.
Wymagania:
- Doświadczenie w planowaniu i prognozowaniu,
- Zaawansowana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie,
- Zaawansowana, praktyczna znajomość MS Excell,
- Znajomość systemu SAP,
- Doświadczenie w zarządzaniu zamówieniami i łańcuchem dostaw,
- Analityczne myślenie poza schematami.
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w stabilnej firmie, w oparciu o umowę o pracę,
- Praca od poniedziałku do piątku,
- Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Poznania,
- Stale rozszerzany pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multi Sport).
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.