w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Dyrektor ds. Realizacji Kontraktów

Warszawa, mazowieckie, Polska
25 dni temu

To ogłoszenie wygasło 23 dni temu

HRK Engineering & Manufacturing specjalizuje się w rekrutacji profesjonalistów na stanowiska związane z inżynierią i zastosowaniem technologii. Współpracujemy m.in. z dostawcami rozwiązań dla automatyki przemysłowej, elektrotechniki, robotyki, pneumatyki i hydrauliki siłowej. Poszukujemy pracowników dla firm działających w branży motoryzacyjnej, lotniczej, chemicznej, elektroniki użytkowej, produkcji materiałów budowlanych, instalacji wentylacyjnej i grzewczej, systemów sanitarnych oraz tworzyw sztucznych. Zespół działa w ramach HRK S.A. jednej z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Oferujemy usługi rekrutacji kadry średniego i wyższego szczebla, badań i rozwoju potencjału zawodowego (łącznie z badaniami Assessment/Development Centre), budowania ścieżek kariery, employer brandingu oraz obsługę kadr i płac. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Dla naszego Klienta, renomowanej firmy inżynieryjno - instalacyjnej (instalacje teletechniczne, automatyka budynkowa, BMS, zabezpieczenia techniczne i wykrywanie pożaru), działającej na terenie całej Polski, poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor ds. Realizacji Kontraktów

(elektryka/teletechnika/automatyka budynkowa i BMS)

Miejsce pracy: Warszawa

 

Zadania:

  • Odpowiedzialność za kompleksowe prowadzenie projektów budowlanych polegających na wykonawstwie instalacji elektrycznych i teletechnicznych / automatyki budynkowej i BMS.
  • Nadzór nad pracą podległych zespołów i podwykonawców zaangażowanych w wykonywanie założeń kontraktów.
  • Prowadzenie spotkań oraz negocjacji z obecnymi oraz potencjalnymi Klientami.
  • Udział w spotkaniach zespołów.
  • Nadzór techniczny, prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne – mile widziane z zakresu elektryki/teletechniki
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w sektorze instalacji teletechnicznych, elektrotechnicznych / automatyki BMS.
  • Znajomość programów do budżetowania i tworzenia harmonogramów.
  • Znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie.
  • Dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt u jednego z liderów w branży.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze + system prowizyjny.
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Auto służbowe (do wyboru).
  • Benefity pozapłacowe (prywatna opieka medyczna).

Praca w mieście