w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

To ogłoszenie wygasło 22 dni temu

POS Group to połączenie doświadczenia i innowacyjności w zakresie świadczonych usług HR. Proponowane przez nas rozwiązania stają się doceniane na rynku ze względu
na indywidualne i kompleksowe podejście.

Aktualnie dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystentka Dyrektora

Miejsce pracy: Warszawa

Region: mazowieckie

 

Zakres zadań:

  • zarządzanie kalendarzem dyrektora (ustalanie terminów narad i spotkań, organizacja
    i obsługa administracyjno-logistyczna spotkań, organizacja wyjazdów służbowych),
  • sporządzanie notatek ze spotkań,
  • obsługa gości (w tym gości zagranicznych),
  • obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych (również w języku angielskim),
  • obsługa dokumentów (faktury, rachunki itp.),
  • inne zadania zlecone.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • bardzo dobra obsługa komputera (Pakiet MS Office)
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • zdolności organizacyjne
  • umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
  • komunikatywność i kreatywność
  • dobra prezencja

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • pracę w atrakcyjnej lokalizacji Warszawa, Aleje Jerozolimskie
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie oparte o stawkę godzinową
  • możliwość pracy w dynamicznym, ambitnym zespole
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego, pakietu medycznego i Benefit Systems


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Aplikacje prosimy składać za pomocą przycisku

Aplikuj teraz

Praca w mieście