w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

To ogłoszenie wygasło 182 dni temu

Kancelaria Transportowa KOBEN Sp. z o.o to lider w branży transportowej w zakresie rozliczania czasu pracy kierowców i prawa w transporcie. Wyróżniamy się stałą kadrą ekspertów z branży jak również prawników, radców prawnych i adwokatów. Posiadamy na swoim koncie liczne sukcesy w zakresie usług prawnych i reprezentowaniu klientów przed organami kontrolnymi w kraju i zagranicą. Zaufały nam i rekomendują nas cenione w branży firmy transportowe. Kładziemy szczególny nacisk na rzetelność i uczciwość oraz partnerskie podejście, zarówno w naszym zespole, jak i w stosunku do Klientów.

Jeśli wyślesz do nas CV, bardzo możliwe, że zostaniesz przyjęty! Zwłaszcza, jeśli spełniasz wymagania na stanowisko, na które rekrutujemy. A gdy już usłyszysz „masz tę pracę!”, możesz być pewien, że wyzwań i możliwości rozwoju Ci nie zabraknie, bo Twój rozwój, to nasz rozwój – odtąd jesteśmy zespołem! Możesz liczyć nie tylko na świetną atmosferę i przejrzyste zasady współpracy, ale i wsparcie doświadczonych ekspertów.

Siła KOBEN to synergia wiedzy i umiejętności najlepszych specjalistów – masz odwagę, by zostać jednym z nich?

Przedstawiciel Handlowy

Czego oczekujemy od Ciebie?

  • wykształcenia min. średniego, mile widziane wyższe
  • minimum 2 lata doświadczenia handlowego na rynku B2B w sprzedaży usług abonamentowych (znajomość branży transportowej będzie dodatkowym atutem)
  • umiejętności praktycznego wykorzystania technik sprzedaży i negocjacji
  • samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy, dynamizmu i inicjatywy
  • wysoko rozwiniętych zdolności interpersonalnych oraz kultury osobistej, rzetelności i uczciwości
  • gotowości do pracy w terenie oraz do częstych podróży służbowych
  • zapału do pracy, nastawienia na realizację celów i osiąganie sukcesów
  • czynnego prawa jazdy kat.B
  • znajomości obsługi komputera (środowisko Windows, MS Office, poczta elektroniczna)

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • realizowanie indywidulanych celów sprzedażowych
  • budowanie stałych i długotrwałych relacji z obecnymi i potencjalnymi Klientami na powierzonym terenie
  • pozyskiwanie nowych Klientów
  • monitorowanie rynku oraz działań handlowych konkurencji
  • planowanie i raportowanie aktywności handlowej

Co chcemy Ci zaoferować?

  • atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę, wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy oparty o wyniki pracy)
  • samochód służbowy 
  • telefon, laptop oraz wszelkie niezbędne narzędzia pracy
  • bogaty pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe
  • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego
  • pracę pełną wyzwań wśród ekspertów chętnych do dzielenia się wiedzą, przyjazną atmosferę i wsparcie

W aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). ”

Praca w mieście