w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Ekspert ds. Zarządzania Nieruchomościami

Warszawa, mazowieckie, Polska
33 dni temu

To ogłoszenie wygasło 11 dni temu

W Banku Millennium cenimy różnorodność, bo każdy z nas jest inny i prezentuje swoje, oryginalne
spojrzenie na świat. Dzięki temu tworzymy kompletny, zgrany zespół.
Dołącz do nas i rozwijaj się w jednej z największych i najbardziej innowacyjnych
instytucji finansowych w Polsce, ceniącej najwyższe standardy i doskonałą jakość.
 
Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy w Departamencie Administracji i Infrastruktury w Warszawie na stanowisku:

Ekspert ds. Zarządzania Nieruchomościami

Miejsce pracy: Warszawa

Numer ref.: GL/DAI/ZZI

Główne zadania:

  • Bieżące zarządzanie budynkami biurowymi m.in w Warszawie i Gdańsku
  • Współpraca z zarządcami i innymi firmami obsługującymi budynki, zgodnie z umowami najmu, obowiązującymi procedurami, prawem oraz oczekiwaniami wewnętrznymi
  • Przygotowywanie biznes planów oraz budżetów OpEx i CapEx, zarządzanie majątkiem i środkami trwałymi
  • Odpowiedzialność za politykę środowiskową Banku, w tym kampanie ekologiczne
  • Utrzymywanie relacji i współpraca z klientami wewnętrznymi
  • Nadzór nad bieżącymi płatnościami czynszowymi i serwisowymi
  • Wdrażanie planów oszczędności oraz ich monitorowanie
  • Cykliczne przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
  • Współpraca ze Spółkami Grupy, w zakresie bieżącego zarządzania nieruchomościami
  • Przygotowywanie planów przeglądów serwisowych
  • Obsługa bieżącej korespondencji z najemcami i właścicielami
  • Prowadzenie procesów zbierania ofert i wyboru usługodawców
  • Identyfikacja możliwości optymalizacji powierzchni biurowej, nieruchomości i inne czynności w zakresie zarządzania nieruchomościami

Wymagania:

  • Minimum 3 - letnie doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • Wykształcenie wyższe
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość procesów PM i FM
  • Licencja zarządcy nieruchomości lub zaświadczenie o ukończeniu szkolenia - mile widziane
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym obsługi pakietu MS Office
  • Wysokie umiejętności analityczne i dobra organizacja pracy
  • Dyspozycyjność do podróży służbowych
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej instytucji finansowej
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dofinansowanie zajęć sportowych i pasji (m.in. karta Multisport lub bilety do kina)
  • Możliwości rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Aplikuj w ciągu 30 dni od daty emisji ogłoszenia.
W formularzu wpisz numer referencyjny.
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.

Aplikuj teraz

Praca w mieście