w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Zakupowiec/Purchaser (Operations Central Europe)

Opole, opolskie, Polska
7 dni temu

To ogłoszenie wygasło 5 dni temu

HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.

Agencja Doradzwtwa Personalnego HRK S.A. dla jednego ze swoich Klientów, znanego koncernu działającego w branży przetwórstwa drzewnego, poszukuję kandydata na stanowisko:

Zakupowiec/Purchaser

(Operations Central Europe)
 

Zadania:

  • Opracowanie i realizację zakupowej strategii koncernowej z nastawieniem na zapewnienie
    niższych kosztów wymaganej jakości i usług, przy ścisłej współpracy z globalnymi managerami
  • Zawieranie umów na poziomie dywizji/regionu oraz funkcjonowanie w charakterze
    regionalnego koordynatora umów zawartych na poziomie grupy
  • Opracowanie i realizowanie rocznych planów zaopatrzenia dla danej kategorii
  • Rozwijanie bazy dostawców i proponowanie rozwiązań dla realizacji potrzeb biznesowych we współpracy z globalnymi managerami, dostawcami i innymi podmiotami
  • Monitorowanie rozwoju rynku, sporządzanie prognoz wolumenów zakupów i prognoz
    cenowych, a także utrzymywanie regionalnych wskaźników cen produktów i usług

Wymagania:

  • Doświadczenie w obszarze zakupów produkcyjnych
  • Umiejętność myślenia analitycznego i sprawne działanie w środowisku produkcyjnym (mile widziane doświadczenie przy planowaniu procesów zaopatrzenia w międzynarodowym środowisku pracy)
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane w dziedzinie logistyki, ekonomii/biznesu, zaopatrzenia, zarządzania operacjami lub inżynierii
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, a dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego lub czeskiego
  • Dobra znajomość środowiska MS-Office oraz zdolność do obsługi wewnętrznych systemów informatycznych
  • Dobra komunikacja interpersonalna, wysokie umiejętności negocjacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka motywacja do pracy i precyzyjność przy realizacji zadań ukierunkowane na skuteczną realizację założonych celów w określonym terminie
  • Czynne prawo jazdy kategorii B w związku z możliwością odbywania podróży służbowych

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie produkcyjnej zapewniającej stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe i premiowe oraz możliwość rozwoju zawodowego w
    przyjaznym środowisku pracy
  • Benefity, np. dodatek paliwowy
  • Szeroki zakres szkoleń
  • Możliwość zdobycia praktycznej wiedzy oraz wdrażania nowych rozwiązań w dziedzinie
    zaopatrzenia/zakupów będąc częścią wysoko wykwalifikowanego zespołu
  • Rozwój w międzynarodowych strukturach

Praca w mieście