w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Kierownik ds. Księgowości / General Accountant / Accounting Specialist - Księgowa Księgowy

Wrocław, Jelcz-Laskowice, Olawa, dolnośląskie, Polska
59 dni temu

To ogłoszenie wygasło 37 dni temu

Międzynarodowy Fima (World famous Super High-Tech Automotive company) poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: General Accountant / Accounting Specialist - Księgowa Księgowy / Kierownik ds. Księgowości

To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 3-4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

Kierownik ds. Księgowości / General Accountant / Accounting Specialist - Księgowa Księgowy
UWAGA: PLEASE SEND ENGLISH CV

Miasto: Wrocław, Jelcz-laskowice, Olawa

Region: dolnośląskie

Zadania

  • Sporządzanie sprawozdań finansowych wg lokalnych oraz międzynarodowych standardów rachunkowości
  • Weryfikacja realizacji obowiązków podatkowych Spółki, nadzór nad poprawnością sporządzanych deklaracji i informacji podatkowych
  • Nadzór nad pozostałymi obowiązkami sprawozdawczymi – GUS, NBP, SSE, Urząd celny
  • Ustalenie wyniku finansowego, kalkulacja kosztów produkcji
  • Kontrola poprawności księgowań  inwestycji, kosztów, zapasów, sprzedaży
  • Sporządzanie raportów finansowych na potrzeby wewnętrzne
  • Nadzór oraz tworzenie procedur kontroli wewnętrznej


Wymagania
  • Doskonała znajomość przepisów prawa krajowego oraz Międzynarodowych Standardów Rachunkowości
  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych, w szczególności w zakresie podatku CIT , VAT, podatków lokalnych, akcyzy
  • Znajomość przepisów dotyczących prowadzenia działalności w Specjalnych Strefach Ekonomicznych oraz innych zagadnień z zakresu pomocy publicznej
  • Znajomość wytycznych w zakresie dokumentacji cen transferowych
  • Doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości firmy produkcyjnej   z kapitałem zagranicznym – min. 3 letnie
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Odpowiedzialność, sumienność
  • Biegła znajomość Excela
  • Zdolności analityczne
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz sprawnej organizacji i podziału zadań dla pracowników działu
  • Dyspozycyjność, samodzielność, inicjatywa, kreatywność, komunikatywność ( codzienna współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi spółki ) , terminowość
  • Umiejętność pracy w tzw. open space
  • Gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Znajomość systemu SAP – preferowana/mile widziana
  • Wskazane doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
 
Jeśli jesteś zainteresowany bardzo proszę o wysłanie CV w języku angielskim.

Aplikuj teraz

Prosimy o dopisanie do CV oraz listu motywacyjnego następującej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracydla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawąz dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Praca w mieście