w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Manager ds. Rekrutacji i Sprzedaży (Rynek Niemiecki)

To ogłoszenie wygasło 21 dni temu

Human & Hunter Sp. z o.o. (wpis do rej. nr 6664), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach, a jednocześnie starają się dopasowywać profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

Manager ds. Rekrutacji i Sprzedaży (Rynek Niemiecki)

Region: łódzkie

Numer ref.: SSRB/EN/W/Ł

Nasz klient:

Przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku od 2006 roku. Główna działalność firmy opiera się na świadczeniu outsourcingu jakościowego. Klient z kapitałem polskim, dynamicznie rozwijający się również poza granicami kraju w państwach takich jak Niemcy, Wielka Brytania, Czechy czy Słowacja. Laureat nagród Forbesa i Gazele Biznesu. Firma podążająca za najnowszymi technologiami i stawiająca na innowacje w codziennej działalności.


Będziesz odpowiedzialny za:

  • Całościowe zarządzanie projektami usługi Pracy Tymczasowej;
  • Opieka nad obecnymi Klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów (rynek niemiecki);
  • Przygotowywanie ofert dla klienta oraz prowadzenie prezentacji dla Klientów;
  • Negocjowanie umów oraz nadzór nad ich finalizacją;
  • Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji (branża HR).

Wymagania:

  • Min. 2- letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży (mile widziane usług HR);
  • Bardzo dobra znajomość niemieckiego rynku pracy;
  • Min. podstawowa wiedza z zakresu pracy tymczasowej, delegowania pracowników i prowadzenia procesów rekrutacyjnych;
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, sprzedażowe oraz organizacyjne;
  • Prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Wysoce konkurencyjne warunki finansowe oraz przejrzysty system prowizyjny w postaci % od FVAT za zrealizowane procesy;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B – wedle preferencji Kandydata;
  • Szeroki pakiet benefitów (m.in.:  Karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe);
  • Niezbędne narzędzia pracy: nowy samochód do wyłącznego użytku, laptop oraz telefon;
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym;
  • Wysoce samodzielne stanowisko – raportowanie bezpośrednio do Prezesa firmy;
  • Możliwość zdobycia wartościowego doświadczenia zawodowego i rozwoju - udział w konferencjach branżowych, liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
  •  Praca w pełnym energii zespole, w spółce będącej częścią Grupy istniejącej na rynku ponad 10 lat, mającej swoje oddziały w Europie oraz Azji,

Aplikuj teraz

Zapoznaj sie z naszą polityką prywatności.

Praca w mieście