w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

Dyrektor sprzedaży (m/k) (branża paszowa)

Polska, dolnośląskie, Polska
40 dni temu

To ogłoszenie wygasło 25 dni temu

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta z branży paszowej, poszukujemy osób na stanowisko:

Dyrektor sprzedaży (m/k) (branża paszowa)

Work place: Polska

Region:Dolnośląskie

Numer ref.: a0t4H00000gP0llQAC

Do udziału w procesie rekrutacji zachęcamy osoby z całej Polski.

Obowiązki
:
  • kreowanie i rozwój strategii i realizacja planów sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia oraz dystrybucyjna) dla firmy (trzoda, bydło, drób),
  • zarządzanie zespołem sprzedaży w Polsce (koordynacja pracy zespołu, wsparcie merytoryczne, rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników, monitoring efektywności pracy zespołu),
  • wdrażanie systemu raportowania dla firmy w obszarze handlowym,
  • aktywny udział w procesie pozyskiwania nowych klientów (duże fermy oraz indywidualni hodowcy) i utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami,
  • udział w tworzeniu portfolio produktowego na terenie Polski,
  • monitoring działań konkurencji, analiza problemów, aktywne proponowanie rozwiązań.
Wymagania:
  • 10 lat doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów żywieniowych dla zwierząt gospodarskich (trzoda i/lub bydło i/lub drób),
  • praktyczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem handlowym w branży paszowej,
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (używany podczas pracy),
  • ukończone studia wyższe z zakresu zootechniki, paszoznawstwa lub pokrewne,
  • praktyczna wiedza odnośnie żywienia zwierząt gospodarskich,
  • dyspozycyjność do odbywania częstych podróży służbowych (80% czasu pracy),
  • samodzielność w działaniu, orientacja na realizacje celów, proaktywna postawa, komunikatywność, otwartość.
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz elastyczność w działaniu,
  • możliwość rozwijania kompetencji zawodowych poprzez codzienną prace w obszarze wdrożenia i rozwoju działu handlowego na terenie Polski),
  • wsparcie oraz profesjonalne wdrożenie w struktury firmy,
  • pracę mobilną (80% czasu pracy w terenie, 20% w siedzibie firmy),
  • wynagrodzenie podstawowe + przejrzysty system premiowy,
  • narzędzia niezbędne do codziennej pracy i pakiet świadczeń socjalnych (samochód, telefon, komputer).

Osoby zainteresowane prosimy o kandydowanie klikając w przycisk aplikowania.

Apply now

www.trenkwalder.pl

Praca w mieście