Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta z branży paszowej, poszukujemy osób na stanowisko:
Dyrektor sprzedaży (m/k) (branża paszowa)
Work place: Polska
Region:Dolnośląskie
Numer ref.: a0t4H00000gP0llQAC
Do udziału w procesie rekrutacji zachęcamy osoby z całej Polski.
Obowiązki:
- kreowanie i rozwój strategii i realizacja planów sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia oraz dystrybucyjna) dla firmy (trzoda, bydło, drób),
- zarządzanie zespołem sprzedaży w Polsce (koordynacja pracy zespołu, wsparcie merytoryczne, rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników, monitoring efektywności pracy zespołu),
- wdrażanie systemu raportowania dla firmy w obszarze handlowym,
- aktywny udział w procesie pozyskiwania nowych klientów (duże fermy oraz indywidualni hodowcy) i utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi partnerami,
- udział w tworzeniu portfolio produktowego na terenie Polski,
- monitoring działań konkurencji, analiza problemów, aktywne proponowanie rozwiązań.
Wymagania:
- 10 lat doświadczenia zawodowego w sprzedaży produktów żywieniowych dla zwierząt gospodarskich (trzoda i/lub bydło i/lub drób),
- praktyczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem handlowym w branży paszowej,
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (używany podczas pracy),
- ukończone studia wyższe z zakresu zootechniki, paszoznawstwa lub pokrewne,
- praktyczna wiedza odnośnie żywienia zwierząt gospodarskich,
- dyspozycyjność do odbywania częstych podróży służbowych (80% czasu pracy),
- samodzielność w działaniu, orientacja na realizacje celów, proaktywna postawa, komunikatywność, otwartość.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz elastyczność w działaniu,
- możliwość rozwijania kompetencji zawodowych poprzez codzienną prace w obszarze wdrożenia i rozwoju działu handlowego na terenie Polski),
- wsparcie oraz profesjonalne wdrożenie w struktury firmy,
- pracę mobilną (80% czasu pracy w terenie, 20% w siedzibie firmy),
- wynagrodzenie podstawowe + przejrzysty system premiowy,
- narzędzia niezbędne do codziennej pracy i pakiet świadczeń socjalnych (samochód, telefon, komputer).
Osoby zainteresowane prosimy o kandydowanie klikając w przycisk aplikowania.
Apply now
www.trenkwalder.pl