w aktówce

DreamLab to hub technologiczny Ringier Axel Springer Media AG, wiodącej grupy mediowej, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. W Polsce, w 50 zespołach i trzech lokalizacjach pracuje ponad 300 specjalistów, którzy budują różnorodne rozwiązania IT, wchodzące w skład nowoczesnej platformy digital publishing. Nasze produkty docierają do 30 milionów użytkowników. W DreamLab codziennie tworzymy przyszłość cyfrowych mediów.

Staż w Dziale HelpDesk

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Czym się będziesz zajmować?

  • Wsparciem Pracowników wszystkich szczebli Ringier Axel Springer Polska;
  • Rozwiązywaniem problemów technicznych na miejscu oraz zdalnie;
  • Współpracą z 2gą i 3cią linii wsparcia IT oraz innymi zespołami;
  • Procesem zarządzania awariami, m.in. weryfikowaniem zgłaszanych awarii, szacowaniem skali problemu, rejestrowaniem;
  • Procesem realizacji zgłoszeń, m.in. przydzielaniem, odbieraniem dostępów do systemów wewnętrznych, obsługą próśb o pomoc.
 

Jeżeli:

  • Interesujesz się szeroko pojętym obszarem IT;
  • Posiadasz podstawową znajomość zagadnień systemów sieciowych;
  • Znasz się na konfiguracji różnego rodzaju sprzętu (stacje montażowe, laptopy, komórki, urządzenia peryferyjne itd.);
  • Odwieczna walka Windows vs MacOS nie jest Ci obca;
  • Nie straszne Ci są szybkie i nagłe akcje naprawcze;
  • Uważasz, że każdy problem da się rozwiązać;
  • Lubisz pomagać: zagubionym redaktorom, sprzedawcom z targetami, programistom tworzącym wielkie rzeczy... i wszystkim innym potrzebującym Twojej pomocy;

Chcesz się dużo nauczyć? Nie zwlekaj, aplikuj! :)

  • Płatny staż
  • Elastyczne godziny pracy
  • Wsparcie doświadczonych kolegów
  • DreamLab Academy

Praca w mieście