w aktówce

To ogłoszenie wygasło

Junior Trade Marketing Manager

Polska, Mazowieckie, Warszawa 33759/001 Permanent

Nasz Klient jest europejskim producentem z branży FMCG o ponad 100-letniej tradycji w dostarczaniu najwyższej klasy produktów, dostępnych w kilkudziesięciu krajach. Klient jest europejskim liderem innowacji w zakresie produkcji uwzględniającej troskę o środowisko naturalne. W związku z rozwojem działalności, Klient rekrutuje w swoje szeregi nowego członka zespołu marketingowego i oczekuje od niego kompleksowych działań komunikacyjno-trade'owych wobec swoich kluczowych brandów. Założeniem na nowo-obsadzone stanowisko jest wsparcie działu sprzedaży za pomocą wszelkich narzędzi marketing mix, wprowadzenie nowych produktów na rynek polski oraz internacjonalna współpraca z innymi działami przy wdrażaniu innowacji i lokalnych strategii marketingowych.

Podsumowanie / Job summary:

Dla naszego Klienta, przedstawiciela europejskich producentów z branży FMCG, w tym jednego o ponad 100-letniej tradycji w dostarczaniu najwyższej klasy produktów, dostępnych w ponad 30. krajach, rekrutuję Kandydatów - na stanowisko Jr Trade Marketing Managera - z min. 5-letnim doświadczeniem w trade marketingu w firmach z branży FMCG o mniejszej strukturze, z rozwiniętymi kompetencjami PR-owymi i zacięciem digitalowym.

Opis stanowiska / Job description:

  • Tworzenie, implementacja oraz egzekucja strategii trade marketingowej dla kluczowych brandów;
  • Działania, mające na celu poszerzanie zakresu brand awareness na rynku polskim;
  • Tworzenie materiałów marketingowych, w tym digitalowych - zarówno osobiście, jak i we współpracy z agencjami zewnętrznymi;
  • Współpraca cross-działowa, m.in. z działami sprzedaży (analiza i kontrola stocku), logistyki, czy księgowości (raportowanie oraz praca w SAP);
  • Kontrolowanie designu, treści i procesu implementacji opakowań oraz etykiet poszczególnych produktów;
  • Monitoring rynków oraz działań konkurencji - rekomendowanie strategii w oparciu o insighty konsumenckie;
  • Regularne uczestnictwo w spotkaniach sprzedażowych na poziomie lokalnych i rzadziej - międzynarodowym;
  • Zarządzanie pracą asystenta, dającego bieżące wsparcie osobie na tym stanowisku;
  • Reprezentowanie Klienta podczas różnorodnych wydarzeń, w tym wobec przedstawicieli mediów.

Kogo szukamy / Profile description:

  • Min. 2-letniego doświadczenia w trade marketingu w branży FMCG po stronie producentów o mniejszych strukturach;
  • Wykształcenia wyższego (preferowane ekonomiczne);
  • Znajomości trendów rynkowych oraz insightów konsumenckich;
  • Bardzo dobrej znajomości Pakietu Office (w tym zwłaszcza Power Point oraz Excel);
  • Wielozadaniowości, kreatywności, dużej motywacji do pracy w stylu "all hands onboard", również pod presją czasu - typ "człowieka orkiestry";
  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Mobilności i otwartości na podróże służbowe w kraju i za granicą;
  • Wysokiego poziomu zdolności analitycznych, dużych kompetencji miękkich (relacyjność oraz komunikacja);
  • Chęci poszerzania/doskonalenia swoich kompetencji w trade marketingu oraz szeroko pojętej komunikacji;
  • Doświadczenie w pracy z programem SAP będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy / We offer:

  • Laptop, telefon komórkowy jako narzędzia do pracy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusowy;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • Dopłaty do kosztów za dojazdy komunikacją miejską.

About Michael Page

Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.

Michael Page is a part of the PageGroup, which operates through 164 offices in 34 countries worldwide. First established in London in 1976, we've been bringing job seekers and employers together for more than 35 years.

Find out more about Michael Page

Praca w mieście