w aktówce

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. zakupów

Work place: Warszawa, Polska

Region:Mazowieckie

Numer ref.: a0t4H00000knT6YQAU

Obowiązki:
  • komunikacja z dostawcami w celu ustalenia warunków współpracy,
  • wysyłanie pytań o zakup, wykonywanie dalszych czynności zakupowych,
  • obsługa zgłoszeń zapotrzebowania (zakupy projektowe/prace budowlane/IT/instalacje w terenie),
  • zarządzanie informacjami w różnych systemach zakupowych,
  • organizacja spotkań zakupowych i prezentacji konferencyjnych,
  • potwierdzanie zamówień, identyfikowanie rozbieżności w czasie dostawy,
  • weryfikacja i opiniowanie na temat wydajności dostawcy,
  • wsparcie w tworzeniu raportów i zestawień na potrzeby biznesowe,
  • sprawdzanie, weryfikacja i dodawanie informacji do baz danych dostawców.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2-3 lata),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • łatwość uczenia się i umiejętność pracy pod presją,
  • umiejętność budowania dobrych relacji z klientem wewnętrznym oraz z dostawcami,
  • chęć do pracy w międzynarodowym środowisku.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pakiet benefitów pozapłacowych (karta sportowa, opieka medyczna, dofinansowanie do posiłków),
  • dodatkowe, płatne dni wolne od pracy,
  • elastyczne godziny pracy,
  • pracę i możliwość zdobycia doświadczenia w w renomowanej firmie międzynarodowej o ugruntowanej pozycji na rynku.

Osoby zainteresowane prosimy o kandydowanie klikając w przycisk aplikowania.

Apply now

www.trenkwalder.pl

Praca w mieście