w aktówce
powrót do listy ogłoszeń

To ogłoszenie wygasło 11 dni temu

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent/ka zarządu (dział HR)

Work place: Warszawa, Polska

Region:Mazowieckie

Numer ref.: a0t4H00000knVoSQAU

Obowiązki:
  • zapewnienie sprawnej obsługi managerów (w tym organizacja podróży służbowych),
  • prowadzenie korespondencji i terminarza spotkań,
  • sporządzanie raportów, protokołów i planów działań,
  • zarządzanie rezerwacją sal konferencyjnych i organizacja połączeń konferencyjnych,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum rok,
  • biegła znajomość języka angielskiego - warunek konieczny,
  • biegła umiejętność obsługi MS Office (m.in. Excel, Word, Power Point),
  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, odpowiedzialność oraz elastyczność,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych, umiejętności ustalania priorytetów,
  • umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy:
  • umowę o pracę tymczasową na pełen etat.
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość uczestnictwa w projektach HR,
  • pakiet benenfitów (prywatna opieka medyczna, karta sportowa, dodatkowe ubezpieczenie na życie).

Osoby zainteresowane prosimy o kandydowanie klikając w przycisk aplikowania.

Apply now

www.trenkwalder.pl

Praca w mieście