w aktówce

On behalf of our client, international IT company we are looking for candidates to work within support role. The company works with several Fortune 500 firms, primarily offering multilingual global technical support.

Support Ananlyst with English

Miejsce pracy: Tarnowo Podgórne
Region: wielkopolskie
Numer ref.: 2020/TARNPOD/SA

Background

Support Analyst providing customer support for telecom (mobile plans) related procurement, service requests, query handling and asset management.

Role:

Remote Support Analyst providing support for telecom (mobile plans) related procurement, service requests, query handling and asset management. Provide expertise in all aspects of telecom function.

Candidates must be flexible regarding shift patterns. Shifts will be 7.30am to 4.30pm, 8am to 5pm, 9am to 6pm

Key Skills and responsibilities:

Essential:

· A minimum of 3 years End User support experience providing remote fault analysis, via verbal communication and IT remote control tools

· Excellent call handling, customer service and communication skills, and a helpful diplomatic manner

· Comprehensive knowledge of Microsoft operating systems (Windows 7, 8) and Microsoft Office (2013/2016), web and email

· Outstanding reporting (MS Excel, service management, expense management tools etc..) and presentation skills

· High level Triage function with telecom provider and site contacts for resolution

· Receiving and manually entering requests or performing transactions that will not be automated via API to the telecom provider platform

· Providing central supporting to countries that will not have telecom provider tools

· Coordinate with telecom vendors for support

· Coordination with Local Client Admin/IS team for Spare management (if any) and consumable support activities

· Queue Monitoring for call assignment in SLA

· Owner for all tickets related to telecom support

· Understanding of Asset Management system. Performing asset inventory activities as needed

· Works with procurement staff to purchase hardware and software

· This position requires the ability to work in a project-based environment requiring flexibility and teamwork. Performs other duties as assigned

· Background security check required

Desirable:

· VIP Support Experience

· Broad experience of IT with basic understanding of Networks, Servers, Audio/Visual, Smart Devices and Telecoms

· Project or rollout experience in the IT environment

· ITIL

In return you will get bonuses, multisport card as well as medical and life insurance, wide range of courses and training posibility.

Salary - 6500 - 7120 gross per month

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę Myworknet na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."Przesłanie przez Państwa dokumentów aplikacyjnych w odpowiedzi na konkretne ogłoszenie, pozwolimy sobie potraktować jako wyrażenie przez Państwa zgody na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu i na czas rekrutacji na to stanowisko. Proszę pamiętać, że zgodę na przetwarzanie danych mogą Państwo w każdej chwili wycofać, przesyłając stosowną informację. Jeżeli chcą Państwo, aby dane osobowe mogły być przetwarzane dla celów przyszłych rekrutacji,prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych dodatkowej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sylwię Ottka prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Myworknet Sylwia Ottka z siedzibą w Toruniu w celu udziału w postępowaniach rekrutacyjnych prowadzonych przez w/w podmiot prowadzonych do czasu wycofania przeze mnie udzielonej zgody”.

Praca w mieście